Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

МИ ВІДКРИТІ ДО ДІАЛОГУ

Упродовж 5 місяців 2020 року до Департаменту з Урядової «гарячої лінії» та Сумського обласного контактного центру надійшло 66 звернень від мешканців області. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень з Сумського обласного контактного центру та Урядової гарячої лінії зменшилась на 43 звернення (або на 39,4%).

Найбільша кількість звернень надходили з питань забезпечення засобами пересування та реабілітації, влаштування до будинків-інтернатів надання матеріальної допомоги, житлових субсидій.

 Згідно з вимогами Порядку взаємодії органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію», на даний час у Департаменті розглянуто                                                66 звернень від мешканців регіону, з них щодо 57 звернень надані роз’яснення,  вимог чинного законодавства 7 - вирішено позитивно, 2 - перебуває на розгляді.

         З метою роз’яснення найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях, керівники та спеціалісти Департаменту систематично спілкуються з населенням через засоби масової інформації – пресу, телебачення, радіо.

         Нагадуємо, що в Департаменті працюють телефонні «гарячі лінії»  стосовно будь-яких питань соціального захисту населення - (0542) 77 96 77, а з питань житлових субсидій - 77 99 55.