Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ОБЛАСТІ ЗА І КВАРТАЛ 2021 РОКУ

Сьогодні відбулося засідання колегії Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації у форматі відеозв’язку під головуванням Михайла Дубровського, директора Департаменту. У заході взяли участь  керівники департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, місцевих управлінь (праці) соціального захисту населення, територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центрів, відділень з надання соціальних послуг ТГ, центрів комплексної реабілітації дітей та осіб з інвалідністю, стаціонарних установ соціальної сфери, міських, селищних, сільських голів територіальних громад, керівники Сумського обласного центру соціальних служб, Сумського обласного центру соціально-психологічної допомоги, Соціального гуртожитку для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

28 КВІТНЯ - ДЕНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ

Відповідно до Указу Президента України від 18 серпня 2006 року № 685/2006 «Про День охорони праці» щороку 28 квітня, у Всесвітній день охорони праці, в Україні відзначається День охорони праці. За рекомендацією Міжнародної організації праці девіз зазначеного заходу у 2021 році «Передбачати, готуватися та реагувати на кризи – ІНВЕСТУЙМО ЗАРАЗ у стійкі системи безпеки і здоров’я на роботі».

І це символічно, адже пандемія торкнулася майже кожного аспекту праці від ризику передачі вірусу на робочих місцях до загроз, які виникли внаслідок вжиття заходів, спрямованих на запобігання поширенню вірусу. Адже перехід на дистанційну роботу також містить потенційні ризики для безпеки та здоров’я працівників, це і психосоціальні ризики, і ризики насильства.

ПРОДОВЖУЄМО ОНЛАЙН КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА ЗАПОБІГАННЯ УСІХ ФОРМ НАСИЛЬСТВА З ТЕРИТОРІАЛЬНИМИ ГРОМАДАМИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Продовжуємо онлайн консультатації щодо протидії торгівлі людьми та запобігання всіх форм насильства з керівниками та спеціалістами територіальних громад.

Вчора та сьогодні відбулися такі зустрічі зі спеціалістами Миколаївської, Синівської сільських, Есманської селищної та Лебединської міської ТГ.

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВАКЦИНАЦІЇ ВІД ГОСТРОЇ РЕСПІРАТОРНОЇ ХВОРОБИ COVID-19

Сьогодні відбулася відеоселекторна нарада директора Департаменту соціального захисту населення Михайла Дубровського з директорами будинків-інтернатів за участі Галини Хомети, заступника начальника управління охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації. Провели роз’яснювальну роботу щодо проведення вакцинації серед працівників та підопічних будинків-інтернатів від гострої респіраторної хвороби COVID-19 у відповідь на пандемію.

Учасники наради отримали вичерпні відповіді на всі запитання щодо вакцинації.  

КООРДИНАЦІЙНА РАДА З НАДАННЯ ДОПОМОГИ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ЧЛЕНАМ ЇХ СІМЕЙ ПРОДОВЖУЄ РОБОТУ

Сьогодні відбулось позачергове засідання Координаційної ради з надання допомоги учасникам бойових дій  та членам їх сімей під головуванням Василя Хоми, голови Сумської обласної державної адміністрації.

Основним питанням засідання було обговорення Указу Президента України від 25 березня 2021 року № 121/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 25 березня 2021 року «Про Стратегію воєнної безпеки України». 

ПЕНСІЙНИКИ СУМЩИНИ ПІДБИЛИ ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗА 1 КВАРТАЛ 2021 РОКУ

У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Сумській області відбулося засідання колегії під головуванням начальника Головного управління Тетяни Зленко.

У засіданні колегії, проведеному в онлайн режимі, взяли участь і соціальні партнери.

До заходу долучився Михайло Дубровський, директор Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.