Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

УРЯДОМ УКРАЇНИ УРЕГУЛЬОВАНО ПИТАННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З ДІЯЛЬНІСТЮ БУДИНКІВ-ІНТЕРНАТІВ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

На сьогодні в Україні діє 93 будинки-інтернати для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, у яких проживає понад 12 тис осіб (без урахування тимчасово окупованих територій АР Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей).

У Сумській області 4 будинки-інтернати для громадян похилого віку, 5 психоневрологічних інтернатів для осіб з інвалідністю, 2 дитячі інтернати та Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці.

Урядом України урегульовано питання, пов’язані з діяльністю будинків-інтернатів для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю. А саме, прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типового положення про будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю» з метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, які проживають у будинках-інтернатах. У Типовому положенні одним з пріоритетних напрямків визначено проведення комплексу реабілітаційних заходів та реалізації прав підопічних відповідно до законодавства, у тому числі Закону України «Про психіатричну допомогу», спрощено механізм подання документів для влаштування до інтернату через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення за місцем проживання та процедуру відрахування підопічних, урегламентовано організацію поховання підопічних.

    Докладніше за посиланнями: https://www.msp.gov.ua/news/19013.html, http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP200772.html

 

РЕАЛІЗАЦІЯ ПІЛОТНОГО ПРОЕКТУ З МОНЕТИЗАЦІЇ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ «ПАКУНОК МАЛЮКА»

Відбулась робоча зустріч з керівництвом Сумської філії АТ КБ Приватбанк з питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

Опрацьовано напрямки співпраці органів соціального захисту населення та відділень АТ КБ Приватбанк, розташованих на території області.

Банківською установою виготовлені пластикові картки для подальшої їх персоналізації та видачі заявникам.

Наразі, в області наявні ще біля 600 «бебі-боксів» для видачі мамам новонароджених.

ПОСТРАЖДАЛІ УЧАСНИКИ АТО, ЯКІ ОТРИМАЛИ УШКОДЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ПІД ЧАС ЗАХИСТУ БАТЬКІВЩИНИ ОТРИМАЮТЬ МАТЕРІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

Обласною комплексною програмою соціального захисту населення на 2017-2021 роки, затвердженою рішенням десятої сесії Сумської обласної ради
від 22.12.2016 передбачено надання одноразової матеріальної допомоги особам, які отримали травму, поранення, контузію, каліцтво або захворювання при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) та сім’ям загиблих (тих, що пропали безвісти), померлих при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) а також матеріальної допомоги сім’ям загиблих (тих, що пропали без вісті), померлих при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції на поліпшення житлово-побутових умов проживання. Допомога надається за рахунок коштів обласного бюджету постраждалим - у розмірі 25 тис. гривень; сім’ям загиблих (тих, що пропали безвісти), померлих - у розмірі 100 тис. гривень та на поліпшення житлово-побутових умов проживання – 34 тис. гривень. У 2020 році на зазначені цілі заплановано 4,9 млн гривень.

На засіданні комісії, яка відбулась 03.09.2020 розглянуто 6 заяв від постраждалих при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил). Прийнято рішення щодо надання одноразової матеріальної допомоги 5 заявникам, одну справу залишено на доопрацювання.

Всього  з початку цього року надано одноразову матеріальну допомогу 5 сім’ям загиблих (померлих) учасників АТО та 64 постраждалим учасникам АТО/ООС на загальну суму 2,1 млн гривень.  Крім того, 5 сімей загиблих (померлих) учасників АТО отримали матеріальну допомогу на поліпшення житлово-побутових умов проживання на загальну суму 170 тис. гривень.

 

 

 

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ОБЛІКУ МАЙНОВИХ ОБ’ЄКТІВ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ДІТЕЙ

На виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 580 «Деякі питання ведення державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей», з метою забезпечення доступності та відкритості інформації про дитячі заклади оздоровлення та відпочинку і послуги, що надаються такими закладами відбулось  чергове засідання комісії з питань обліку майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей під головуванням Сергія Баннікова, заступника голови Сумської обласної державної адміністрації.

У засіданні взяли участь представники Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації Михайло Дубровський, директор Департаменту та Світлана Мартиненко, головний спеціаліст відділу з питань управління фінансовими ресурсами та організації санаторно-курортного лікування Департаменту.

Михайло Дубровський поінформував присутніх учасників наради про наповнення Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 580.

НА СУМЩИНІ НАРАХОВАНО СУБСИДІЇ ТА ПІЛЬГИ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ ЗА СЕРПЕНЬ

Органами соціального захисту населення області нараховано за серпень субсидій на житлово-комунальні послуги 61,9 тис. домогосподарств на 16,8 млн гривень, пільг - 15 тис. осіб на 4,2 млн гривень, субсидії та пільги на придбання твердого палива і скрапленого газу нараховані 501 особі на суму 1.2 млн гривень.

         Кошти надійшли 01.09.2020 на рахунки управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій та міських рад.

ЗАПРОВАДЖУЄТЬСЯ ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ З МОНЕТИЗАЦІЇ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ «ПАКУНОК МАЛЮКА»

Міністерство соціальної політики України з 1 вересня 2020 року ініціювало зміну механізму надання «пакунку малюка» з одноразової натуральної допомоги на грошову компенсацію. З цією метою Урядом прийнято постанову від 29 липня 2020 № 744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (далі-Постанова). Цією постановою затверджуються Порядок та умови реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2020-2021 роках.

Право на отримання грошової компенсації мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які разом з дитиною на законних підставах проживають на території України, є її батьками, патронатними вихователями, прийомними батьками, батьками-вихователями,  опікунами (якщо батьки відмовилися від новонародженої дитини в пологовому будинку (відділенні), перинатальному, неонатальному центрі) і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання.

ПІДВИЩЕННЯ ПОСАДОВИХ ОКЛАДІВ

Кабінет Міністрів України прийняв рішення щодо підвищення з 01 вересня 2020 року посадових окладів (тарифних ставок) працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери у зв'язку з підвищенням на законодавчому рівні розміру мінімальної зарплати з 4 723 до 5 000 гривень. Відповідну постанову № 750 було прийнято на урядовому засіданні 26 серпня. Установлено, що з 1 вересня по 31 грудня 2020 року  посадовий оклад (тарифна ставка) працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298, визначається у розмірі 2225 гривень.

Також Уряд доручив керівникам установ, закладів та організацій бюджетної сфери забезпечити диференціацію заробітної плати працівників, які отримують зарплату на рівні мінімальної у межах фонду оплати праці, шляхом встановлення доплат, надбавок, премій з урахуванням складності, відповідальності та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника, результатів його роботи.

Постанова набирає чинності одночасно із Законом «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» (щодо підвищення розміру мінімальної заробітної плати з 1 вересня до 5 000 гривень) та застосовується з 1 вересня 2020 року.

 

ПОГАШЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ З ВИПЛАТИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ – НА ОСОБЛИВОМУ КОНТРОЛІ КЕРІВНИЦТВА ОБЛАСТІ

Відбулось засідання робочої групи обласної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій  та інших соціальних виплат під головуванням Сергія  Баннікова, заступника голови Сумської обласної державної адміністрації.

Про стан погашення заборгованості з виплати заробітної плати на підприємствах, в установах та організаціях області доповів Михайло Дубровський, директор Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.

За словами посадовця, станом на 01 серпня 2020 року заборгованість із виплати заробітної плати обліковувалася на 29 підприємствах області і становила 354,5 млн гривень, що на 24,3 млн гривень більше до початку року та на 17,5 млн гривень до попереднього місяця.

Сума боргу на 20 діючих підприємствах становила 314,7 млн гривень або 88,8% загальнообласного боргу. Своєчасно не отримали зароблене близько8 тис. працівників, а сума боргу в середньому на одного працівника склала майже 37 тис. гривень (на 01.01.2020 – 48,5 тис. гривень).

Повністю погашено борги перед працівниками:

ТОВ «Грабовське» (234,7 тис. гривень);

Автомобільної школи Сумської обласної організації всеукраїнської спілки автомобілістів (62,7 тис. гривень);

 КП «Сумижитло» (133,1 тис. гривень).

Зменшено борг на 6 діючих підприємствах на загальну суму
1,3 млн гривень, із них найбільше: працівникам ПрАТ «Свеський насосний завод»-  на 821,5 тис. гривень. За моніторинговими даними, упродовж серпня загальну суму боргу зменшено на 1,8 млн гривень.

ПРОВЕЛИ СПІЛЬНУ НАРАДУ ЗІ СЛУЖБОЮ У СПРАВАХ ДІТЕЙ

Відбулась спільна нарада Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації зі Службою у справах дітей облдержадміністрації  під головуванням Сергія  Баннікова, заступника голови Сумської обласної державної адміністрації, на якому розглянуто питання щодо внесення змін до Положення про дитячі будинки-інтернати соціальної сфери області з метою створення на базі існуючих установ, відділення ІV  профілю для дітей старшого віку з вадами здоров’я.

У спільній нараді прийняв участь Михайло Дубровський, директор Департаменту.

 Наприкінці наради вирішили 5 дітей влаштувати до Білопільського будинку-інтернату.