Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Офіційна сторінка Facebook: https://www.facebook.com/dsznsumyoda

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ПІКЛУЄМОСЯ ПРО ГРОМАДЯН

У Департаменті соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації працюють телефонні «гарячі лінії». У зв`язку з підвищеною актуальністю питань у суспільстві в умовах карантину, пов’язаних з призначенням житлових субсидій та з  питань соціальних допомог працює «гаряча лінія» (0542) 77-99-55. З інших питань можна звернутися за телефоном «гарячої лінії» 77-96-77. «Гарячі лінії» працюють за графіком у робочі дні: з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 та щоп`ятниці з 8-00 до 16-00 години. У робочі дні розгляд звернень, що надійшли за телефоном «гарячої лінії», здійснюється керівниками структурних підрозділів Департаменту, до компетенції яких належить порушене питання. Також задля зручності жителів Сумської області відкриті «гарячі лінії» за місцем проживання:

УВАГА! АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Пріоритетними завданнями соціальної політики на сучасному етапі є підвищення якості та рівня доступності соціальних послуг для соціально вразливих верств населення, сприяння ініціативності ОТГ у розв'язанні найгостріших соціальних проблем.

Виконання цих складних завдань значною мірою покращує проведення децентралізації влади та реформи місцевого самоврядування, спрямованих на формування в регіонах економічно спроможних територіальних громад. Детальніше з актуальною інформацією для ОТГ можна ознайомитися ТУТ.

З 1 ЛИПНЯ В УКРАЇНІ ЗРІС ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ, А ВІДПОВІДНО Й ВСІ ДЕРЖАВНІ СОЦІАЛЬНІ ДОПОМОГИ, ЯКІ ДО НЬОГО ПРИВ'ЯЗАНІ

З 1 липня прожитковий мінімум зросте вперше в цьому році. Також держбюджетом-2022 передбачене ще одне підвищення мінімуму – з 1 грудня. Прожитковий мінімум різниться за категоріями й на це варто зважати при розрахунку соціальних виплат.

За категоріями прожитковий мінімум з 1 липня становить:

- Загальний показник на одну особу в розрахунку на місяць становитиме 2 508 гривень;

- для дітей до 6 років прожитковий мінімум становитиме – 2 201 гривень;

- для дітей від 6 до 18 років 2 744 гривень;

ПРОДОВЖУЄТЬСЯ РОБОТА ЗІ ЗНИЖЕННЯ РІВНЯ НЕЗАДЕКЛАРОВАНОЇ ПРАЦІ

З початку бойових дій в регіоні відбулося значне закриття підприємств або навіть їх фактичне знищення, скорочення кількості працівників, триває постійний процес переміщення громадян в межах країни та закордон. Велика кількість роботодавців не має змоги виплачувати заробітну плату своїм працівникам. Всі ці фактори призводять до зростання рівня незадекларованої праці, неформальної економіки та соціальної напруги.

Ці питання стали основними для членів обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, засідання якої було сьогодні проведено за участі представників районних державних адміністрацій та міських рад.

ПРО ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, ЩО ПОВ’ЯЗАНІ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ЖИТЛОМ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ.

Актуальні питання, що пов’язані із забезпеченням житлом внутрішньо переміщених осіб обговорили на робочій нараді, яку проведено Мінреінтеграції за участі профільних департаментів обласних військових адміністрацій.

Участь у заході взяли представники Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації – виконуюча обов’язки директора Департаменту Людмила МУСІЯКА та начальник відділу соціальних гарантій управління соціальних гарантій, пільг та компенсацій Валентина СОБОЛЄВА.

ПРОВЕДЕНО ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ ОБЛАСНОЇ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ З ВИРІШЕННЯ ПИТАНЬ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Сьогодні 29 червня 2022 року відбулося чергове засідання обласної координаційної ради з вирішення питань осіб з інвалідністю під головуванням голови ради – заступника керівника Сумської обласної військової адміністрації Олега КОВАЛЯ. 

За участі виконуючого обов’язки директора Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації Людмили МУСІЯКИ та заступника директора Департаменту – начальника управління фінансів та соціального обслуговування населення Оксани БОГДАН. Участь у засіданні взяли 26 членів обласної координаційної ради.

ПРО ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНТЕРНАТНИХ УСТАНОВ ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОЇ АГРЕСІЇ ТА ЇХ ПІДГОТОВКУ ДО РОБОТИ В ОСІННЬО-ЗИМОВИЙ ПЕРІОД 2022-2023 РОКІВ

Про це розповіла під час засідання колегії Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації під головуванням виконуючої обов’язки директора Департаменту Людмили МУСІЯКИ за участю директорів інтернатних установ заступник директора Департаменту - начальник управління фінансів та соціального обслуговування населення Оксана БОГДАН.

За її словами, у системі соціального захисту населення Сумської області функціонує 12 інтернатних установ, з них: 4 будинки-інтернати для громадян похилого віку та інвалідів, 1 геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці, 5 психоневрологічних інтернатів та 2 дитячі будинки-інтернати. Цілодобово в інтернатних установах проживає 1568 осіб, з них 25 дітей віком до 18 років.

ЯКЩО ВАМ СТАВ ВІДОМИЙ ФАКТ НЕЗАКОННОГО ПЕРЕМІЩЕННЯ ДИТИНИ-СИРОТИ НА ТОТ АБО ТЕРИТОРІЮ РФ – ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ ДО МІНРЕІНТЕГРАЦІЇ

Якщо Ви стали свідком незаконного переміщення дітей-сиріт на тимчасово окуповану територію або територію рф, обов’язково повідомте про це профільному фахівцю Мінреінтеграції Наталії ЄМЕЦЬ за телефоном 050-562-03-13. Також можна зателефонувати на гарячі лінії: 1648 – Національне інформаційне Бюро.

Важливо, перед тим, як починати діяти, намагайтеся зібрати якомога більше інформації про незаконно переміщену дитину та обставини її переміщення. Записуйте всю зібрану інформацію відразу після її отримання, щоб не забути деталей.

По можливості, вам необхідно зібрати та повідомити наступні дані:

  1. ПІБ дитини, яка була незаконно переміщена;
  2. якщо відомо, дату народження дитини;
  3. місце проживання дитини;