Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ПІКЛУЄМОСЯ ПРО ГРОМАДЯН

У Департаменті соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації працюють телефонні «гарячі лінії». У зв`язку з підвищеною актуальністю питань у суспільстві в умовах карантину, пов’язаних з призначенням житлових субсидій та з  питань соціальних допомог працює «гаряча лінія» (0542) 77-99-55. З інших питань можна звернутися за телефоном «гарячої лінії» 77-96-77. «Гарячі лінії» працюють за графіком у робочі дні: з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15 та щоп`ятниці з 8-00 до 16-00 години. У робочі дні розгляд звернень, що надійшли за телефоном «гарячої лінії», здійснюється керівниками структурних підрозділів Департаменту, до компетенції яких належить порушене питання. Також задля зручності жителів Сумської області відкриті «гарячі лінії» за місцем проживання:

УВАГА! АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Пріоритетними завданнями соціальної політики на сучасному етапі є підвищення якості та рівня доступності соціальних послуг для соціально вразливих верств населення, сприяння ініціативності ОТГ у розв'язанні найгостріших соціальних проблем.

Виконання цих складних завдань значною мірою покращує проведення децентралізації влади та реформи місцевого самоврядування, спрямованих на формування в регіонах економічно спроможних територіальних громад. Детальніше з актуальною інформацією для ОТГ можна ознайомитися ТУТ.

УВАГА! ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПРИЇХАЛИ З АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, МІСТА СЕВАСТОПОЛЬ, ДОНЕЦЬКОЇ ТА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ

Інформацію оновлено 15.02.2018

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації тощо Вам необхідно звернутися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України в зручний для Вас час.

З іншою актуальною інформацією для громадян, які переселяються з тимчасово окупованої території АР Крим та районів ведення антитерористичної операції в інші регіони України можна ознайомитися на веб-сайті www.vpo.gov.ua

НАРАХУВАННЯ ПІЛЬГ ТА СУБСИДІЙ В УМОВАХ КАРАНТИНУ ПРОВОДИТЬСЯ ВЧАСНО

Соціальні виплати є захищеною статтею витрат державного бюджету і першочерговим завданням щодо його виконання. На сьогодні у Сумській області 146 тис. домогосподарств нараховано субсидій та 46 тис.особам пільгу на житлово-комунальні послуги на суму 168 млн гривен, 109 млн гривень нараховано на різні види державної допомоги та посилена соціальна підтримка громадян в умовах поширення коронавірусу, спрощено порядок надання субсидій для громадян, які втратили роботу у зв’язку із карантином, стали на облік як безробітні в цей період та збільшення на 50% соціальних нормативів користування електроенергією, природним газом на приготування їжі, холодною та гарячою водою поінформувала під час інтерв’ю телеканалу UA Суми Людмила Мусіяка, тимчасово виконуючий обов’язки директора Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.

Крім того, Людмила Мусіяка повідомила, що сьогодні Міністерство соціальної політики України розробляє проект "Допомога літній людині", щоб кожен пенсіонер мав можливість отримувати пенсію на банківську картку, оплачувати онлайн послуги та звернула увагу громадян на роботу Департаменту в умовах карантину – надсилати звернення та документи на електронну пошту та «гарячу лінію» ((0542) 77-99-55 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ).

НАДАННЯ ПІЛЬГ ТА СУБСИДІЙ НАСЕЛЕННЮ У ГРОШОВІЙ ФОРМІ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ

На черговій селекторній семінар-нараді з керівниками департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, управлінь (праці) соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад обговорено питання надання вразливим категоріям населення передбачених законодавством соціальних гарантій у 2020 році пільг, субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі.

З цих питань доповідала Людмила Мусіяка, тимчасово виконуючий обов’язки директора Департаменту населення Сумської обласної державної адміністрації. Посадовець звернула увагу присутніх учасників наради на майбутні зміни до порядку надання субсидій для громадян, які втратили роботу у зв’язку із карантином та стали на облік як безробітні в цей період, збільшення на 50% нормативів користування електроенергією, природним газом на приготування їжі, холодною та гарячою водою, продовження виплат за зверненнями громадян в автоматичному режимі та проведення заходів в онлайн режимі щодо протидії домашньому насильству. Людмила Мусіяка наголосила в своєму виступі на організацію роботи працівників соціальної сфери під час карантину та скасуванні особистого прийому громадян.

 На всі запитання учасників наради надано вичерпну відповідь та відповідні доручення.