Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ПРО ВАЖЛИВЕ - У РЕЖИМІ СЕЛЕКТОРУ

У Департаменті соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації під головуванням заступника директора Департаменту Людмили Мусіяки проведено селекторну нараду для керівників і фахівців структурних підрозділів соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад.

Під час засідання обговорили питання призначення житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, про організацію роботи з направлення учасників АТО на психологічну реабілітацію і професійну адаптацію.

У своєму виступі Валентина Соболєва,  начальник відділу соціальних гарантій, наголосила про виконавську дисципліну та дотримання термінів при призначенні житлової субсидії та  повідомила, що в рамках Угоди про позику № 8404-UA між Україною та МБРР від 09 липня 2014 року у поточному  році продовжується робота з перевірки особових справ отримувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

Другий етап (орієнтовний термін: червень – 30 вересня 2019 року) передбачає аналіз розбіжностей, виявлених у відповідях ДФС, під час верифікації даних про одержувачів соціальної допомоги, у тому числі за результатами звірки з базами Пенсійного фонду України та центрів зайнятості.

В окремих випадках здійснюватимуться обстеження матеріально-побутових умов сімей, які подали інформацію про:

здійснення догляду за інвалідами І групи чи особами, які досягли 80-річного віку;

здійснення догляду за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше, ніж до досягнення ними шестирічного віку;

або якщо члени багатодітної родини декларують відсутність доходів.

Кожна відповідальна особа отримала доступ до відповідної програми, до якої вносяться результати перевірки.

У ході наради Лідія Лисаченко, начальник відділу координації та контролю надання допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, наголосила на важливості організації належної роботи щодо використання коштів на заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.